Jouw Concert Plaats

2:30 PMManon


Ze komen terug!
Op Dinsdag 24 en Woensdag 25 Juni komt One Direction het dak er af blazen in het Amsterdam Arena!!
We hopen natuurlijk dat iedereen hier bij kan zijn.
Voor het TMH concert in het Ziggodome hebben we een lijst gemaakt waar je kunt zien wie waar zit, aangezien Amsterdam Arena wat groter is gaan we het IETS anders aanpakken, we hebben de arena opgedeeld in 4 delen:
VIP plaatsen (zitten en staan) - Staanplaatsen - 1ste ringplaatsen + rolstoel - 2de ringplaatsen
klik op de bovenstaande links om naar de lijsten te gaan

Inschrijven
Stuur een mail met het volgende er in
- Datum
- Welk deel (zie hier boven)
- Welk vak + indien zitplaatsen voeg dan je rij en stoelnummer(s) toe
- Twitternaam (1 twitternaam per email)

email: onedirection24juni@gmail.com

ps. je krijgt geen mail terug of zo, als je aanmelding er binnen een week nog niet op staat stuur dan een nieuwe mail

You Might Also Like

35 reacties

  1. Zo gedaan mega zenuwachtig

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. VIP pakketten:
      Met een 'Rock Me Tour Package' ontvang je een kaartje voor een staanplaats in vak oranje of paars en mag je (ongeveer een kwartier) eerder naar binnen dan fans met een gewone concertkaart. Daarnaast krijg je een exclusief merchandise item en een souvenir tour laminate of VIP pas. Dit pakket is € 170,- exclusief servicekosten.

      Met een 'Where Are We Tour Package' ontvang je een kaartje voor een van de beste zitplaatsen op de eerste ring van het stadion. Daarnaast krijg je een exclusief merchandise item en een souvenir tour laminate of VIP pas. Dit pakket is € 165,- exclusief servicekosten.


      Bron: Livenation.

      Delete
  3. wat is een live while were young packet?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zitplaats voor One Direction (vak 106, 108 of 121)
      Aparte VIP-entree tot de Amsterdam ArenA
      Ontvangst met een hapje en drankje
      Uitgebreid diner buffet voorafgaand aan de show
      Dranken gedurende de gehele avond (Hollands assortiment)
      After party met DJ
      Exclusief merchandise item als aandenken aan de show
      Souvenir Tour laminate of VIP-pas
      VIP-parkeerkaart voor de Amsterdam ArenA (1 per 2 personen)
      Hostess begeleiding

      Prijs
      € 285,- excl. BTW, excl. € 3,25,- servicekosten p.p.
      € 302,- incl. BTW, excl. € 3,25,- servicekosten p.p.

      Kijk ook op: http://www.tuned-hospitality.nl/events/138/one-direction/

      Delete
  4. Zijn dit alleen aanmeldingen voor 24 juni of ook voor de 25ste?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je moet aangeven welke datum je gaat :) staat erbij ;P

      Delete
  5. Wat is de dresscode ? Weer Oranje aandoen ?

    ReplyDelete
  6. Ik heb er echt super veel zin in! Ik ga een vriendin van mij (leren kennen via de Q Music actie ;) ) verrassen!

    ReplyDelete
  7. Wat is een platinum tickets?
    Ze zijn namelijk abnormaal duur (ook al heb ik er 2 van). Voor dat geld vind ik dat ik op zijn minst nog op een date mag met één van de jongens.
    Als het alleen maar "de beste zitplaatsen" zijn dan ga ik ze verkopen en koop ik wel normale tickets.
    Ik heb er wel heel veel zin in!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik begrijp je volledig, vorig jaar bij de Ziggo Dome was ik een Member. Die tickets kon je niet kopen alleen we kregen daarbij ook drinken en eten en we hoefden niet in de rijen te wachten. Ook hadden we de beste zitplaatsen. Dat viel mij en mijn vriendin wel een beetje tegen, wij hadden dus plaatsen verwacht dat we heel dichtbij ze waren. Maar we bleken er wel een 10 tot 20 meter vanaf te zitten. Maar we zaten er precies recht voor. Dat was erg jammer, maar ik denk dat het ditzelfde een beetje inhoud.

      Delete
  8. ik heb platinum kaarten!! wat houd dat in??

    ReplyDelete
  9. Super leuk dat jullie zulke acties doen :) Ben benieuwd wie er ook in vak 101 zitten x

    ReplyDelete
  10. Gaaat hier van ook iemand naar Duitsland?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ik ga ook naar duitsland

      Delete
    2. jaa ik ga ook naar duitsland en nederland! @jmanders97

      Delete
  11. Platinum kaarten zijn belachelijk duur dat is dat je naar de afterparty kan gaan en alles diner en eten en drinken tijdens concert , tour merchandise en vip pas

    ReplyDelete
  12. Weet iemand of er dit jaar weer een dresscode is?

    ReplyDelete
    Replies
    1. We hopen natuurlijk dat er weer zo'n leuke dresscode komt, die voor een echte sweer zorgt. Maar tot nu toe weten we nog niks over een dresscode. Natuurlijk kan dat nog komen!

      Delete
  13. IS ER EEN DRESSCODE?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoop dat ie wel komt, maar tot nu toe nog niet.

      Delete
  14. Wat houdt een VIP pas precies in?

    ReplyDelete
  15. Zijn er groepen op fb ivm de 25e? Zodat de iets van acties kunnen doen?

    ReplyDelete
  16. Ik zit in vak 406, de stoelen weeet ik zo niet uit mijn hoofd..

    ReplyDelete
  17. Is 1D ook aanwezig bij de afterpart..zou toch leuk zijn ?

    ReplyDelete
  18. Mijn vragen;;

    is er een afterparty?
    is er een dresscode?
    is er een lijst met de liedjes die ze gaan zingen?

    dankje als je dit beantwoord

    ReplyDelete
    Replies
    1. ik denk alle liedjes van midnight memories en nog andere liedjes van bijv: take me home & up all night.

      Delete
  19. Weet iemand wat de dresscode is ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. er is denk ik geen dresscode, anders zou het wel op de site staan ,, maar ik heb er wel onwijs veel zin in !

      Delete
  20. Wat houd een platinum ticket in? Betekent dat je ook een meet and greet krijgt? Welke tickets moet je hebben voor een meet and greet?

    ReplyDelete
  21. Haha ik ga er ook heen alleen met mijn moeder. Ze vonden me te jong en ik had geen vriendinnen die ik kende die fan waren. Maar hé ik ga tenminste!!;p

    ReplyDelete

Disclaimer

1D Holland is een onafhankelijke project in samenwerking met Sony Music Nederland. Bij het onderhouden van deze website wordt de grootst mogelijke zorgvuldigheid nagestreefd, echter bestaat de mogelijkheid dat de informatie die op deze site wordt aangeboden, niet volledig is of onjuistheden bevat. Verder voeren bepaalde verwijzingen op deze site door naar informatiebronnen die door derden worden opgesteld en bijgehouden. 1D Holland draagt geen enkele verantwoordelijkheid voor de nauwkeurigheid of enig ander aspect van de informatie op die informatiebronnen.

Contact Formulier