FANACTIE'S 24/25 JUNI

3:29 PMManon

Fanactie hier fanactie daar...
Hey 1D fan, we zien dat er overal op twitter, facebook etc. fanacties voor de 2 concerten in Amsterdam (24 en 25 juni) worden georganiseerd. Het is natuurlijk superleuk dat iedereen hier zo druk mee bezig is en enthousiast over is, het minpunt hieraan is dat er nu ongeveer 10 verschillende acties zijn en dat wordt een chaos tijdens de concerten.
Ons idee is als volgt:
Iedereen heeft de gelegenheid om zijn of haar fanactie idee naar ons toe te sturen, hieruit kiezen wij 10 fanacties die leuk zijn maar ook uitvoerbaar zijn. Van deze 10 uitgekozen fanacties gaan we een poll maken en daar kunnen jullie als fans dus de uiteindelijke fanacties voor beide concerten uitkiezen. Dus de 2 fanacties met de meeste stemmen worden uitgevoerd, de ene op 24 juni en de ander op 25 juni.
Wil jij jouw idee insturen?
STUUR JOUW MAIL DAN VOOR 28 FEBRUARI 23:59!!
Wat moet er in de mail staan:
- Je naam
- Twitteraccount
- Leeftijd
- Duidelijke uitleg van de actie 


Dit mail je allemaal naar onedirectionholland@gmail.com met als onderwerp: "Fanactie Nederland" x 1DstreetteamNL Vera Manon Vivian en Sylvana

You Might Also Like

53 reacties

  1. ik vind dit een handige oplossing! :')

    ReplyDelete
  2. echt een heel leuk idee :]

    ReplyDelete
  3. Beter wachten we gewoon af wat one direction erover gaat zeggen ;)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wat zouden ze er dan over kunnen zeggen? -_-

      Delete
    2. Ze zouden het zelfde als 3mei kunnen zeggen

      Delete
    3. we kunnen wel wachten wat one direction zelf gaat zeggen maar misschien doen ze dat wel net als vorige keer heel kort van tevoren en als ze niks zeggen valt er niks meer te regelen lijkt me best wel jammer.....
      xx cinepetvin

      Delete
    4. Kunnen we niet gewoon beter wachten inderdaad. Anders doeb wij iets wat zij niet leuk vinden

      Delete
    5. bij de take me home hadden ze dat ook maar 1 dag van tevoren gezegd. als we daarop gaan wachten en ze zeggen niks hebben we geen tijd meer om iets te doen. en misschien valt het idee wat hieruit komt uiteindelijk wel te combineren met het idee van 1D

      Delete
    6. We kunnen ook gewoon iets kiezen en als 1D toch nog met een idee komt dat doen ^^

      Delete
  4. 28 Februari want 29 Februari 2014 bestaat niet ;)

    ReplyDelete
  5. Haaii Directioners !

    Ik ga ook 24 & 25 Juni naar allebei de concerten van de boys . Voor de 24ste maak ik een boek voor ze met alles er op en der aan , Maar ook jullie hulp kan ik goed gebruiken ! Ik heb zo veel mogelijk fans nodig die er iets liefs in willen zetten , of hun Twitter naam . En dan probeer ik na het concert het persoonlijk te overhandigen ...
    laat het weten via mijn twitter acount : joenne98 ... of stuur een priveberichtje naar mijn Facebook : Joenne van der veer .

    Alvast bedankt , And lots of love ! Kiss

    ReplyDelete
    Replies
    1. hee mijn facebook en twitter doen het niet dus ik doe het maar even zo als je dat niet erg vindt, zou je het volgende ervoor mij in willen zetten:



      hey guys,
      your music really helps me through the most difficult times like my knee surgery in November, and many other things.
      I also find it very cool that my birthday is on 23 July and you are formed on that day, my birthday ♡

      I come June 24, 2014 and July 2, 2014 to your concert and I'm writing this on January 21, 2014 so it will take a while, but I'm already counting down every day
      big kiss chrissy
      twitter: @ X_xDirectionerx
      (my english writing is not very good so sorry about that, I'm Dutch by the way)




      alvast bedankt
      x chrissy

      Delete
    2. Hoi wil je my er in zetten? Mijn twitternaam is @wendynialler

      Hey boys, just wanna Say i really love what your doing for us and i wanna thank you for that. I love you! Xxx Wendy
      Ps : niall you are my everything! Just a follow will make me the happiest girl in the world :3

      Delete
    3. Hee zou je mij een DM kunnen sturen met je email? Dan kan ik mijn berichtje even mailen naar je. Mijn twitter is @LittleGirl_x_x

      Delete
    4. hey zou je mij er in willen zetten? mn twitter is @lisatjuu10

      hi boys i just want to say that i love you so much and niall you're my angel;)
      you're the cutest boy i ever see<3 i want to say that :D
      xx the biggest fan of 1D lisa x

      Delete
    5. Hey Joenne,
      ik wil graag wat in het boek laten zetten xD.
      Ik kan helaas niet een bericht sturen op facebook, omdat je dan eerst vrienden moet zijn. Ook heb ik nog geen twitter, want ik ben niet zo oud ( 10 jaartjes). Wel ga ik op 24 Juni naar het concert, daar heb ik dan ook super veel zin in.
      Toch zou ik jou willen vragen om iets van mij in jou boek te zetten.
      Goed, zou je willen proberen het volgende erin te zetten?

      Dear One direction,
      I've never much cared for someone.
      You are everything to me and I love super lot of you.
      If I'm hard you support me, that comes through your music. I like listening to.
      I know, you do not know me. Yet I know that you love me.
      Lots of love, Rosa ...

      Mijn naam is dus Rosa, haha. Ik zou het super vinden als je mij erin zou zetten! Als je het erin zet, zou je me dan even willen mailen? Op het volgende adres: rbergman@hotmail.nl

      Dankjewel en ik hoop dat het lukt!
      Xx Rosa

      Delete
    6. Dear one direction

      I jusy want to say that i'm so proud of you guys
      some girls fancy by your looks the way that you flip your hair but i just love you personality and your looks and your not just a band to me you feel like my older brothers
      Your always there for me
      you make me laugh when i want to cry
      and you sing when i want to die

      but the truth is im afraid for losing you guys i love you to mutch i never leave you guys never i always be there for you just like you lads always be there for me

      love you guys to mutch stay strong and love your life
      Big kiss kaylee

      Delete
    7. dit is een waanzinnig leuk idee! ik hoop dat het je lukt het aan ze te geven! hier mijn berichtje;

      Dear One Direction boys,
      there is actually so much I wanna say to you guys! I have on this moment right now, a mouth full of words. theres one problem, it are too many words too write down. so too keep it short, i love you guys. i'm absolutely not the only one who says that. but i don't care, i love you guys. there are so many boys at my school who actually hate you guys. they call you guys gay. and i'm just sitting there like "lol, they have more girls who want them, then you can ever get" i think i'm never going to understand boys. proboblay even not you guys. well, i will never know that. cause i will never meet you guys. i hate too know that. but even you guys don't know i exist. you guys meen a lot to me. i'm really, half a heart without One Direction. at the beginning of the band, i was just like "neehh, i don't like them. they all look like my brother" cause Liam and Harry had that curly hair and stuff. and look at me now. i just can't live without One Direction. maybey you will never see me, or know who i am. but i just want you to know that i will always be there for you guys. i will always support you guys with the choises you are going to make, just like you were supporting me while i had so damn hard moments. so, keep your head up we will always be there for you guys.

      lots of love, Romijn

      oke, je mag het hier en daar wel wat veranderen als ik spelfouten heb. weet het allemaal nog niet zo goed haha. ik hoop dat ik erin kom! succes nog he!
      Xx Romijn

      Delete
    8. Heeey dit is een belangrijk bericht dus ik hoop dat hij erin mag:

      Dear harry, louis, niall, zayn and liam

      A few days a go a friend of me tried to make an end of her live... She had tickets for 25 june in the amsterdam arena. The reason for her Action was bullying. Because you had a kind of protest against bullying i tough you would do this. Would you please go to her twitter account @super_muts her name is julia its not going very well. I'm defenitly sure that if you send her a messege she will be fine. Se loves you so much! Thats undiscrible.
      I do to of course but its not about me now its for julia and im sure that this would be the world for her! So please help me to get back my friend.
      Hope you'll do/see this... See you guys 24th june by myself but if she not makes it im not going so please help our little village because she dont deserve this! Thank you.

      Xx @lisanne_s_tweet

      Delete
    9. Hi dear guys

      Iloveyou
      You have ensured that I am still
      alive Through your music is everything turned out well!!You are so special i can't explain how special !That's impossible ♡ i love you so much ! You are my everything my proud !
      Niall you're perfect you eyes wow !
      Will you marry with me haha
      I love you follow my on Twitter please @fleurrry ! Byeee byeee xfleur

      Delete
    10. ik weet niet of ik hier ook iets kan zetten maar ik probeer het gewoon.

      Dear idiots,
      All I want to say is thank you for making my life complete.
      You mean so much in such a short time to me.
      I see you as my idiotic best friends and I can't imagine a life without you guys.
      Every time I'm sad I'm thinking of you and than I get an big smile on my face, no matter in what for mood I am. How you do it, I don't know, but you made my life complete. All the things you do, twerken, sing, be the idiots and be emotional, it's stays beautiful like you. You always say, "without you we would't be anywhere" but do you know a lot of us would't be here either if you weren't here ? I never meet you in real life but I'm so incredibly proud. Proud of what you have reached, proud that I'm a Directioner!

      xxx @anoukvb10 (I'm 13 so sorry for the grammatical errors)

      ik hoop dat je hiet nog wat mee kan doen, het zou echt veel voor me betekenen xxx anouk

      Delete
    11. HHEEEYYY JOENNE:D
      ik zou graag een berichtje achter willen laten;) Dus hopelijk zie je dit nog, ik denk het eigenlijk niet maarja... MAAR HIER IS HIJ:

      Dear Crazy lovely idiots;)
      Right now there is so much i want to tell to you guys but well, i think that if i would write that all down, you all are still reading after days so i will try and keep it short. At first I want to say that THIS IS US is so cool!!! I love it!!! (I DON'T CARE I LOVE IT:P) Well everybody here says that they are proud of you, so I am going to say that 2!! I am proud of you guys!! I mean you are like the biggest boyband right now, not everyone can do that!! especially me, cause i am a girl... But well you just need a lot of luck. And you guys have Niall so it isn't that hard to find luck I think, I mean everybody says he is the 'little leprechaun' or something. Than you need to have a lot of luck right? HE IS A MIRACLE!!! But I hope you guys are gonna make a new music clip soon, that would be so much fun if we(the dutch fan) are gonna make one before the concert!! I think the song would be happily, I love that song so much!!! But I am going to stop now, so bbbbyyyyyeee, lots of love, Jente

      ik hoop dat je dit nog ziet!! xx

      Delete
    12. Heey Joenne .
      Ik hoop dat ik niet te laat ben want ik zou ook heel graag in het boek willen staan. Ik ga zelf ook op de 24e maar ik sta best ver achteraan.

      Heey boysss!!
      How are you? I really hope you like Netherlands.
      I want you to know that you have truly changed my life and I do not feel so insecure because of you.
      Without you I would not be alive.
      I really do not know what more to say.
      Ehhhmmm .... I hope you never change.
      If you get hate, you get hate ... but always remember that we are still there.

      My twitter is: @ robinberendsen2
      xxx i love you guys


      hoop dat dit er in komt xx

      Delete
  6. @proud1Dfangirls heeft ook een actie voor 25 juni ingezonden hopen dat hij wordt uitgekozen

    ReplyDelete
  7. Heey ik heb een facebook groep voor fanacties! Ik doe daar acties organiseren voor de 24e en 25e het is natuurlijk wel handig als ik dan zoveel mogelijk leden krijg dus kom bij de groep! Hij heet one big surprise. ook @onebigsurprisex is onze twitter.

    Ik doe ook een fanbook schrijven die 1D 100% zeker krijgt dus als je erin wilt stuur me dan een berichtje op twitter: @LLauraxk of facebook Laura Kempen(of vind me bij die groep)

    btw ik zal wel wat insturen maar zelfs als wij niet zouden worden uitgekozen zal ik toch de acties laten doorgaan.. we hebben bijna 300 leden :)

    xx liefs Laura

    ReplyDelete
  8. one big surprise is de SLECHTSTE actie ooit.

    ReplyDelete
  9. Zelf's mijn oma kan nog een betere actie bedenken, en trouwens 1Dholland heel veel respect voor jullie! Maar one big surprise is gewoon écht diep treurig, zou afgeschaft moete worden.

    ReplyDelete
    Replies
    1. wtf wat is je probleem? Als je iets tegen mn actie hebt zeg t dan prive en loop niet zielig dit hier anoniem te zeggen..

      Delete
  10. Comanche
    @comanche1999
    14
    Ik had zelf als idee voor het concert zakjes met haribo snoepringetjes kopen en dan een briefje erbij waar op staat niall do you wanna marry me dit is alleen voor niall dus ik weet niet zo goed wat voor de andere maar ik vond dit idee wel grappig

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHAHAHAHAH dit is geniaal! Maar misschien toch beter om zelf te doen? Als je bovenin zit, zoals ik, komt dat zakje nooit op het podium. Hij zal het vast waarderen!!

      Delete
  11. Beste oplossing voor al die fanacties! Zo weten we uiteindelijk in ieder geval wat we gaan doen en hoe (:

    ReplyDelete
  12. klinkt leuk!
    Ben benieuwd :)
    Ik ben zelf ook aan het nadenken wat ik zou doen ;) haha!
    Sta front row @ my birthday... 24juni hoe Vet :)

    ReplyDelete
  13. laten we allemaal bij little things rode hartjesbalonnen opblazen en ze door de lucht gooien .. en bij de solo van niall maken we met onze handen een hart :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dat is een goeie!!!

      Delete
    2. Dat van die harten isd wel leuk maar wrm alleen bij niall je kan beter alleen de hartjes ballonnen doem

      Delete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. hetzou briljant zijn als we ons niet houden aan wat zij van ons willen. Als zij zeggen dat we allemaal in oranje moeten komen gaan we allemaal in blauw.
    & gewoon een fucking groot spandoek maken

    ReplyDelete
  16. Okay, wat nou als we gewoon helemaal geen actie doen? Er zijn ook oudere jongeren bij die geen zin hebben in een kinderachtige actie, ook geen flashmob of iets in die richting, ook geen hartjes maken bij Niall z'n solo (aangezien ik liever hartjes maak bij Louis z'n solo), laten we gewoon lekker, ouderwets genieten van het concert, het gaat niet om acties, het gaat om hun okay?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dat is onzin, bij het concert ben ik 18 en (vorig jaar dus 17) en ik vond de actie van 'Are we fans or are we more', de witte lichtjes bij Little Things, en de oranje kleding echt heel gaaf! En ik hoop dat we dit jaar weer met zoiets leuks komen.

      Delete
  17. Mij lijkt het super gaaf als we op een praat momentje een liedje afspreken die ze niet gaan zingen en die met ze alle gaan zingen voor 25 juni :D x @1D_Sunrise

    ReplyDelete
  18. In ieder geval geen actie waarbij je iets als een papiertje ofzo in de lucht moet houden. Denk aan de kleinere medefans. Die willen ook gewoon zien wat er op het podium gebeurd, zonder dat hun zicht belemmerd wordt door zulk soort dingen

    ReplyDelete
  19. OF IEDEREEN GAAT ALS HARRY VERKLEED NAAR HET CONCERT. IEDEREEN KRULHAAR, BANDANA, BANANEN OVERAL. top.

    ReplyDelete
  20. Hey , ik heb geen twitter dus wat moet ik dan doen?

    ReplyDelete
  21. Niet weer in het oranje gaan. Dat is niet cool. De vorige keer gaven de jongens het zelf aan en toen was het voor this is us. Het is echt niet leuk en orgineel als dat nou nog een keer gedaan word behalve als de jongens het zeggen. Het oranje was speciaal voor this is us en voor de meesten gelinkt aan die dag dus om dan het zelfde te doen zou niet leuk zijn voor hun

    ReplyDelete
  22. Oké de ideeën die haar staan zijn wel leuk, maar niet super orgineel. En een fanboek is wel leuk, maar hoe gaan de jongens die ooit krijgen. Kunnen we niet doen per member een andere kleur kleding aan doen. Dan krijg je uiteindelijk 5 kleuren lekker kleurrijk xx

    ReplyDelete
  23. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  24. misschien zeggen ze wel gewoon niks want ze hadden vorig jaar volgens mij alleen bij nederland wat gezegd

    ReplyDelete
  25. Zijn de 10 leukste fanacties al gekozen??

    ReplyDelete
  26. Zijn de 10 al gekozen?

    ReplyDelete
  27. Hebben jullie al wat of?? 9 weken nog te gaan ofz, Beter zo snel mogelijk dan alles op het laatst verzinnen...
    btw het was niet voor this is us dat oranje.. het was omdat ze er achter kwamen over Koninginnedag... Het wees origineel graag niet zoals de andere concerten gaan doen!! Je moet zorgen dat je land opvalt en dat ze gaan terug denken van Ohjaa weet je nog in Amsterdam toen..

    Mvg.

    ReplyDelete

Disclaimer

1D Holland is een onafhankelijke project in samenwerking met Sony Music Nederland. Bij het onderhouden van deze website wordt de grootst mogelijke zorgvuldigheid nagestreefd, echter bestaat de mogelijkheid dat de informatie die op deze site wordt aangeboden, niet volledig is of onjuistheden bevat. Verder voeren bepaalde verwijzingen op deze site door naar informatiebronnen die door derden worden opgesteld en bijgehouden. 1D Holland draagt geen enkele verantwoordelijkheid voor de nauwkeurigheid of enig ander aspect van de informatie op die informatiebronnen.

Contact Formulier